Consultanță gratuită

Pentru a veni în sprijinul antreprenorilor în aceste vremuri extraordinare, STRIDE, societate specializată în salvarea companiilor în dificultate, oferă consultanță gratuită antreprenorilor atât în ceea ce privește măsurile pe termen scurt pe care aceștia le pot adopta pentru gestionarea situației angajaților, a partenerilor comerciali, a băncilor, pentru a menține societatea pe linia de plutire, precum și în privință optiunilor pe termen lung de restructurare, transfer de business, insolvență.

Începând cu 24 Martie, de luni până vineri, între orele 16:00-18:00, vom pune exclusiv la dispoziția dvs. un expert (avocat și practician în insolvență) care vă poate oferi informații juridice utile în actualul context COVID-19.

Programările se fac trimițând un email pe site-ul nostru în formularul de contact.

Mențiuni:

  • STRIDE asigură confidențialitatea informațiilor furnizate în cadrul acestor apeluri telefonice, nu va transmite aceste informații terților, nu le va stoca și nu le va folosi în vreun fel.

  • Programările se fac în funcție de ordinea solicitărilor primite pe email;

  • Informația furnizată nu reprezintă asistentă și consultanță juridică în sensul Legii 51/1995 privind organizarea și exercitarea profesiei de avocat.

Alexandra Craciun

For us, branding is not just a logo and some pretty well-designed materials. Our focus is on their anatomy. Just like the beams that provide necessary structure within a building, our work sustains brand coherence all over your media channels, being aligned with your business objectives at the same time. Although we deliver visually & aesthetically appealing brands, our focus is on creating systems you can easily use in your day-to-day marketing. That is why we never forget about the practicalities of everyday communication in our deliverables and we use an immersive approach in order to deeply understand your brand and your context (no more boring mugs & business cards you never use!). We are also no longer designing for our ego and portfolio (we’ve learned that lesson the hard way). Now, we are only interested in creating brands that our clients can really-really use: ones that are thoughtful and personalised, with a long term vision, structured, strategy oriented, ethical, and timeless.

https://www.workwithbeam.com
Previous
Previous

Dacă nu noi, cine? Dacă nu acum, când?